REYMARKT oferă transparență și acces la toate informațiile relevante pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți.
În ciuda eforturilor
noastre de a furniza informații clare și detaliate, este responsabilitatea
clienților să se informeze, sa citească și să înțeleagă termenii și condițiile contractuale, opțiunile de expediere, tipul de marfa comercializat, înainte de a face o achiziție sau de a folosi serviciile noastre.
În cazul în care un client nu respectă termenii și condițiile contractuale sau nu acordă atenție opțiunilor de expediere disponibile, nu înțelege tipul se marfa comercializat , compania REYMARKT nu poate fi trasa la răspundere pentru omisiunea clientului . Este esențial ca, clienții să fie responsabili și să ia în considerare informațiile furnizate pentru a se evita eventuale inconveniente sau probleme în procesul de achiziție, expediere , returnare produse, garanții, rezoluțiune contract.
Ne dorim să colaborăm cu clienții noștri și să îmbunătățim continuu experiența acestora pe platforma noastră. În același timp, le recomandăm să acorde atenție detaliilor și să se informeze cu privire la termenii și condițiile contractuale pentru a evita eventuale neînțelegeri sau dificultăți pe viitor.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul
este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care
vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primita de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezintă acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) . Practic, se considera acceptata comanda când pe site, la comanda respectiva apare mențiunea in procesare.
Pentru comenzile plătite, achitate prin card bancar pe site, prin procesatorul de plați NETOPIA, conform protocolului existent ,pentru a se evita fraudele ( simularea de comenzi / plăti care nu sunt reale) sunt necesare 4 zile lucrătoare pana aceștia validează plata către compania REYMARKT si de abia de atunci intra in procesare comanda plătita, achitata.
Pentru motive justificate, vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata, la termenul legal.
Contractul se considera încheiat intre vânzător si
cumpărător in momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin
intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.
Documentul si informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind factura fiscala si certificatul de garanție emis de către vânzător pentru bunurile achiziționate.
Comunicarea cu personalul REYMARKT se face exclusiv prin telefon sau email, folosind adresa oficială a companiei: office@reymarkt.ro. Puteți contacta echipa noastră la numerele de telefon 0771 045 56 sau 0770 909600
Programul de lucru este de luni până sâmbătă, între orele 9:00 și 19:00. În weekend, pentru solicitări, vă rugăm să ne scrieți pe emailul menționat mai sus.
Pentru nelămuriri, probleme întâmpinate sau solicitări de informații legate de comenzi, garanții ,vă rugăm să folosiți doar canalele de comunicare indicate – telefonic sau pe email – în intervalul orar specificat. Nu acceptăm alte forme de comunicare, cum ar fi WhatsApp sau Messenger. Vă mulțumim pentru înțelegere!
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuării unei comenzi ii este
permis oricărui utilizator/cumpărător.
Pentru motive justificate REYMARKT OUTLET SRL își rezerva dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/cumpărătorului in vederea efectuării unei comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activității utilizatorului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel REYMARKT OUTLET SRL. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/cumpărătorul se poate adresa REYMARKT OUTLET SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmenționate.
Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.
Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor
prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A..
Toate informațiile folosite pentru descrierea
bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice
/ prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din
partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Disponibilitatea unui bun va fi afișata in site după
cum urmează:
“in stoc” – avem mai mult de 1 bucata in stocul
REYMARKT OUTLET SRL
“stoc epuizat” – bunul nu mai este disponibil in stocul REYMARKT OUTLET SRL
" cazuri speciale" - daca pe fotografia produsului apare un badge ( insigna) cu mențiunea in stoc dar in partea dreapta -unde aveți opțiunea de introducere in cos, va arata stocul marcat cu roșu si nu puteți finaliza comanda, nu va permite finalizarea comenzii, situația respectiva indica faptul ca, produsul fie a fost rezervat de altcineva si îl tine blocat in cos , fie nu mai este in stoc. Doar culoarea verde va indica produs in stoc. In aceste situații ,rare dar existente, trebuie sa luați legătura cu departamentul de vânzări REYMARKT pentru informații suplimentare. Personalul REYMARKT va acorda suport si va poate furniza detalii in acest sens ( va indica daca produsul reintra in stoc, data la care stocul se va modifica, daca mai revine sau nu in stoc , etc). Stocurile se modifica ,se verifica dar pot intervenii si situații de maniera aceasta.
Produsele comercializate de compania noastră sunt de doua tipuri : produse noi, sigilate ( si aici ne referim la produsele din categoria utile pentru casa,) si produse resigilate - electrocasnice mari ( frigidere side by side, combine frigorifice, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, cuptoare electrice incorporabile, plite electrice, plite pe gaz, hote). Practic, produsele resigilate, sunt produse ce au fost expuse in magazinele de profil din străinătate, sunt exponate de show room .Produsele au fost deschise, au fost scoase din ambalajul original pentru fotografierea lor ,prezentarea lor în magazine.
Este foarte important sa înțelegem ca produsele resigilate REYMARKT nu sunt articole uzate , nu sunt produse folosite si refuzate de clienți , nu sunt produse avariate, nu prezinta deformari grave,nu prezinta zgârieturi adanci ; însă, in unele cazuri pot prezenta anumite imperfecțiuni estetice extrem de fine, in acordanta cu specificul mărfii ( produse resigilate, desfăcute din ambalaj in vederea prezentării in magazine sau stocării in depozite ) .
Avantajele produselor resigilate:
Produsele resigilate au prețul mult mai mic decât produsele sigilate, in cazul acestora existând reduceri de pana la 60%.
Nu prezinta probleme privind calitatea si funcționarea.
Produsele resigilate beneficiază de aceeași perioada de garanție conform produselor sigilate. Condițiile de utilizare, manipulare si transportare ale unui produs resigilat sunt aceleași ca si in cazul produsele sigilate. Beneficiază de garanție :24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice.
Dreptul de retur ca in cazul unui produs nou, rămâne valabil(14 zile de la recepția acestuia ).
Politica companiei REYMARKT nu permite livrarea produselor incerte, neconforme, netestate.
In acest sens, indiferent de categoria de produs din care face parte, se testează de către tehnicieni ,înainte de livrare si pleacă clientului, in perfecta stare de funcționare.
Testarea este necesara in vederea obținerii garanției pe teritoriul României.
Starea estetica a produselor este in acordanta cu specificul mărfii .
Avantajul acestor produse perfect funcționale, este prețul extrem de bun, atractiv si calitatea incontestabila!
Produsele prezentate de compania noastră, nu sunt modele vechi, sunt modele de ultima generație ,singura diferența este ca sunt limitate ca număr de bucăți pe stoc.
Pentru a elimina orice confuzie, neînțelegere privitor la tipul de marfa comercializat de compania noastră, explicam încă o data faptul ca, nu configuram noi ca si importatori componenta lotului , nu putem alege produsele ce urmează a se aproviziona, primim lotul gata configurat. Acesta este specificul mărfii.
Exista si excepții, extrem de rare, aproape inexistente, cauzate de diverși factori, specifice tipului de marfa (produse resigilate ) in care produsele pot avea anumite accesorii lipsa ( tăvi, grătare) sau anumite rafturi lipsa ,specifice tipului de marfa -produs resigilat, produs ce a fost expus in magazinele de specialitate din străinătate). In aceste cazuri, daca se constanta aceste lipsuri, se comanda in exterior elementele lipsa, pentru completare si se aduc clientului care a întâmpinat aceste situații. Menționam ca sunt extrem de rare cazurile de maniera respectiva dar pot exista. Intr-o situație ca cea menționata, se va face un proces verbal de constatare cu clientul si la termenul indicat de REYMARKT se aduc spre completare elementele lipsa ( se comanda elementele in extern).
Din transparenta, pentru a nu exista neînțelegeri, confuzii, înainte de livrare, se prezinta fotografii de detaliu preluate din depozitul companiei, înregistrare video sau live camera ( după caz).Trimiterea fotografiilor nu este cu caracter obligatoriu, nu reprezintă un angajament obligatoriu din partea REYMARKT din moment ce produsele sunt conforme cu tipul de marfa comercializat. Acestea se trimit in funcție de situație, necesitate, disponibilitate personal implicat in procesul de livrare. In zona de pregătire, ambalare a produselor , in depozitul REYMARKT exista camere de supraveghere care înregistrează tot acest proces. In caz de reclamații sau orice situații incerte ,se pot prezenta imaginile preluate de pe camerele de supraveghere care înregistrează, cu data, ora aceste operațiuni de pregătire si respectiv ambalare. Suplimentar ,se realizează fotografii de detaliu pentru fiecare produs in parte ( interior, spate, frontal, fiecare laterala) ,fotografiile certifica comanda clientului, numele acestuia si apoi se stochează, arhivează drept materiale probatorii aferente livrării respective pe toata perioada contractului. .Totodată stocam material înregistrat cu dovada conformității tehnice , obținerea garanției. Practic, putem prezenta in orice moment starea estetica si tehnica a produsului, conformitatea acestora ( dinaintea livrării ).
Avantajul produselor comercializate de REYMARKT, este prețul foarte bun versus piața si calitatea incontestabila!
Produsele prezentate de compania noastră, nu sunt modele vechi, sunt modele de ultima generație, actuale, produse smart cu conectivitate wifi, singura diferența este ca sunt limitate ca număr de bucăți pe stoc. Exista 1/5/15/25/30/50 de bucăți pe articol (cod produs). Comenzile se onorează in limita stocului disponibil si in funcție de ordinea intrării lor in platforma.
Pentru a elimina orice confuzie, neînțelegere privitor la tipul de marfa comercializat de compania noastră, explicam încă o data faptul ca, nu configuram noi ca si importatori componenta lotului , nu putem alege produsele ce urmează a se aproviziona, primim lotul gata configurat. Acesta este specificul mărfii.
Daca produsul dorit apare pe site ca fiind in stoc
-livrarea se face conform informațiilor prezentate
in secțiunea opțiuni de expediere
Daca produsul dorit apare pe site ca
fiind epuizat sau face parte din categoria produselor cu precomanda,
speciale, va sugeram sa citiți ce presupune termenul de așteptare sau sa contactați echipa REYMARKT, pentru a obține informații
privind aprovizionarea cu acel produs (detalii in acest sens).
Daca se dorește achiziționarea unui cod anume si nu se
afla in curs de aprovizionare, informație confirmata de personalul
REYMARKT, va rugam sa înțelegeți ca sunt necesari timpi de așteptare .
Regretam disconfortul creat de așteptare ( timpii mai
mari de așteptare) , însă sunt factori diverși, datorați acestui tip de marfa ,
factori ce nu țin de buna noastră voința sau seriozitate.
Pentru produsele cu precomanda
,dorim să vă aducem la cunoștință faptul că, în cazul unor produse care sunt
fabricate sau importate din străinătate, termenele de livrare nu depind de noi și pot fi afectate de diferiți factori externi.
Dorim să fim transparenți cu
privire la acest aspect și să vă informăm că procesul de fabricație, transport
și formalitățile vamale pot influența termenul de livrare al comenzilor dvs.
Deși depunem toate eforturile pentru a furniza estimări realiste și pentru a
obține produsele cât mai rapid posibil, uneori există întârzieri neașteptate
care sunt dincolo de controlul nostru.
În calitate de companie, ne angajăm să vă menținem
informați cu privire la orice schimbare în termenul de livrare estimat și să vă
oferim asistență și clarificări pe tot parcursul procesului de precomandă și
livrare. Dacă există orice întrebări sau nelămuriri referitoare la stadiul
comenzilor, vă rugăm să ne contactați fără ezitare și vom face tot posibilul
pentru a vă furniza informațiile necesare.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere în această situație.
Suntem dedicați în a vă oferi produse de calitate și vă asigurăm că
ne străduim să minimizăm orice întârziere sau inconveniență cauzată de factori
externi.
Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 45-180 zile lucrătoare si pot varia in funcție de model si tara de fabricație.
Pentru produsele ce fac parte din categoria total incorporabile (frigidere incorporabile si mașini de spălat vase) facem mențiunea ca, fiind produse de show room, resigilate, acestea nu prevăd si kit-urile de montaj. Respectivele kit-uri se pot achiziționa de la diversele companii de bricolaj, de pe site-urile producătorilor de mobila, site-uri specializate, costurile de achiziționare fiind modeste, in bugete rezonabile.
Ce perioada de garanție au produsele
resigilate?
Produsele resigilate beneficiază de aceeași perioada
de garanție conform produselor sigilate. Condițiile de utilizare, manipulare si
transportare ale unui produs resigilat sunt aceleași ca si in cazul
produsele sigilate.
Produsele resigilate se pot returna in termenul de 14
zile calendaristice?
Da. Produsele resigilate se pot returna in acest
termen de 14 zile calendaristice.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terța
parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea
cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna
responsabil fata de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Conținutul, astfel cum este definit in preambul,
incluzând dar nelimitând-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri
comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia
prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a REYMARKT OUTLET SRL, acestuia
fiindu-i rezervate toate drepturile obținute in acest sens in mod direct sau
indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).
Clientului/cumpărătorului/utilizatorului nu ii este
permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți,
modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea,
includerea oricărui conținut in orice alt context decât cel original
intenționat de REYMARKT OUTLET SRL, includerea oricărui conținut in afara
site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al REYMARKT
OUTLET SRL asupra conținutului precum si participarea la transferul, vânzarea,
distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau
afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al REYMARKT OUTLET SRL.
Orice conținut la care
clientul/cumpărătorul/utilizatorul are si/sau obține acces prin orice mijloc,
se afla sub incidenta documentului, in cazul in care conținutul nu este însoțit
de un acord de utilizare specific si valid încheiat intre REYMARKT OUTLET SRL
si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea
REYMARKT OUTLET SRL cu referire la acel conținut.
Clientul/cumpărătorul/utilizatorul poate copia,
transfera si/sau utiliza conținut numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile documentului.
In cazul in care REYMARKT OUTLET SRL conferă
clientului/cumpărătorului/utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma
descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care
Clientul/cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces in urma acestui acord,
acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite in
acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site
sau a perioadei definite in acord, conform condițiilor definite, in cazul in
care acestea exista si nu reprezintă un angajament contractual din partea
REYMARKT OUTLET SRL pentru respectivul client/cumpărător/utilizator sau oricare
alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc
si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui
conținut, in timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Niciun conținut transmis către client, utilizator sau
cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau
dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o
obligație contractuala din partea REYMARKT OUTLET SRL si/sau al
angajatului/prepusului REYMARKT OUTLET SRL care a mijlocit transferul de
conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul conținut.
Este interzisa orice utilizare a conținutului in alte
scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de
utilizare care il însoțește, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site,
prin adăugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in coșul de cumpărături,
urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate
expres. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un bun si/sau un serviciu este
disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru
aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu in coșul de cumpărături, in lipsa
finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit
nici rezervarea automata a bunului/serviciului.
Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte ca
toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt
corecte, complete si adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca
vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de
vânzător, in orice situație in care este necesara contactarea cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula comanda efectuata de către
cumpărător, in urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără
nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo
parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:
-neacceptarea de către banca emitenta a cardului
cumpărătorului, a tranzacției, in cazul plații online;
-invalidarea tranzacției de către procesatorul de
carduri agreat de REYMARKT OUTLET SRL, in cazul plații online;
-datele furnizate de către client/cumpărător, pe site
sunt incomplete si/sau incorecte;
COMANDA. CUM COMAND ?
I.Online
Pentru a comanda online trebuie sa iți creezi un cont
pe site-ul reymarkt.ro daca
nu ai deja unul.
Pasul 1
După ce ai ales produsul pe care îl dorești apasă pe
butonul "Adaugă in cos". Produsul va fi adăugat in coșul tău
de cumpărături.
Pasul 2
Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul
"Coșul meu".
Pasul 3
După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei sa le
cumperi apasă butonul "Coșul meu", iar apoi daca vrei sa
finalizezi comanda apasă "Vezi detalii cos".
Pasul 4
In noua pagina care se va încarca iți va apărea
opțiunea "Trimite Comanda". Apasă acest buton si comanda ta
este aproape gata, mai ai doar un pas!
daca nu te-ai logat înainte de a începe cumpărăturile
ti se va deschide o noua fereastra in care trebuie sa introduci adresa
de e-mail si parola;
daca ești deja logat trebuie doar sa introduci datele
de contact care vor fi folosite pentru a lua legătura cu tine si
pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
II.
Prin e-mail
Poți comanda produsele preferate si completa
formularul de contact de pe site: https://www.reymarkt.ro/contact
III. Telefonic
Poți comanda produsele preferate furnizând toate
datele necesare agentului nostru de vânzări la numărul de telefon afișat
pe site : 0737-540653 sau 0771-045560
MODALITATI DE PLATA :
1. NUMERAR/ CASH
Se plătesc produsele numerar/cash la livrare
2.
RAMBURS
Se plătesc produsele curierului care livrează împreuna
cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
3.PLATA CU CARD BANCAR
Poți alege plata online, direct pe site-ul
reymarkt.ro, prin card bancar la plasarea comenzii.
In aceasta situație, vei fi direcționat către pagina
de validare a procesatorului de plăti mobile Pay pentru efectuarea plații.
Daca ai ales metoda de plata „Plata prin card – mobile
Pay” este necesar sa completezi un formular cu informațiile despre cardul tău
in pagina securizata a procesatorului de plăti.
Se pot efectua plăti online cu cardul (personal sau al
firmei);
Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA
(Clasic si Electron) si MASTERCARD;
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru
tranzacții;
Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie
furnizat:
-codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului,
fără spatii);
-data de expirare;
-ultimele trei cifre de pe spatele cardului
inscripționate pe banda cu semnătura ta.
Daca totul pana aici merge bine, suma aferenta
tranzacției este debitata din contul tău si vei primi o notificare in acest
sens.
4.ORDIN DE PLATA
Se generează o factura proforma si se trimite prin
e-mail sau fax către client de un agent reymarkt.ro. Contul bancar este trecut
in factura proforma in funcție de cererea clientului.
Produsele vor fi trimise clientului după ce se are
evidenta intrării banilor in contul bancar al reymarkt.ro.
5.PLATA IN RATE FARA DOBANDA
Ai posibilitatea sa-ti cumperi tot ceea dorești prin
carduri de cumpărături in rate.
Iti punem la dispoziție un program de plata in rate
prin intermediul următoarelor instituții bancare : Credit Europe Bank, StarBT
(Banca Transilvania), Garanți Bank, Alpha Bank, BRD, Card Avantaj si Optimo.
Pentru asta, vei fi direcționat către pagina de validare a procesatorului de
plati mobile Pay .
Plata se face in aceleași condiții ca orice plata cu cardul.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Persoanele juridice, la inițierea comenzii in platforma REYMARKT au obligația de a completa toate datele de identificare societate ( CUI , ADRESA , NR INREG SOCIETATE) .Sistemul le preia automat si daca acestea nu sunt completate corespunzător, pot interveni erori de care nu ne facem răspunzători.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.
EXPEDIEREA /LIVRAREA
Comenzile sunt livrate la nivel național, pe întreg teritoriul României, de la depozitul companiei, din localitatea Poarta Alba, jud. Constanta, strada: Calea Ovidiu 1 C
Timpii de livrare pot varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.
Datorita tipului de marfa comercializat de compania noastră, avem diferiți timpi de livrare :
- produse din categoria flash sales : produse din categoria utile pentru casa, haine, bijuterii , electrocasnice mici ,baterii ( sanitare ), electronice; cu greutate pana in 38 kg - livrare rapidă 24 ore
- produse standard: produse din categoria electrocasnice mari ( frigidere side by side,combine frigorifie, congelatoare, masini de spalat vase, masini de spalat rufe) -livrare :5-10- 15 - 30 zile de la procesarea comenzii in functie de speta/ produs - transport gratuit, nu aveti costuri de transport.
- produse cu precomanda - termenul de livrare este dat de disponibilitatea producătorului extern. Termenii contractuali sunt discutați cu reprezentați REYMARKT. Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 45-180 zile lucrătoare de la plata integrala a produsului sau, in cazuri speciale, a avansului de 50 % si lansarea comenzii in extern. Pot varia in funcție de model si tara de fabricație.
- produse cu livrare urgenta - 48 ore de la procesarea comenzii -transport contra cost - se comunica clientului costurile de transport
Timpii de livrare se modifica in perioada de : Black Friday, luna decembrie si in perioada Sărbătorilor Pascale.
Datorita volumului mare, va rugam sa înțelegeți întârzierile ce pot avea loc in aceste perioade.
Daca clientul optează pentru o livrare diferită de cele menționate mai sus sau dorește urgentarea livrării, nu poate aștepta termenul standard ( cu transport gratuit), are obligația sa informeze, in scris , compania REYMARKT la realizarea comenzii, urmând ca aceasta opțiune sa fie validata de către societatea comerciala REYMARKT.
Daca aceste mențiuni nu sunt făcute in scris, se considera livrare standard sau in curs de lămurire si nu se considera culpa REYMARKT pentru nerespectarea procedurii/ termenului de livrare.
Nu aveți costuri suplimentare de transport pentru forma de expediere clasica ( standard).la electrocasnicele mari
Aveți costuri de transport suplimentare pentru produsele din categoria : utile pentru casa, haine, bijuterii , electrocasnice mici ,baterii ( sanitare ) la comenzi sub 200 lei
Produsele comercializate de către Reymarkt sunt livrate folosind servicii de curierat clasice, flota interna sau servicii speciale expres, servicii de grupaj.
Pentru produsele din categoria electrocasnice mari , electrocasnice mici ( frigidere side by side, combine frigorifice, congelatoare, uscătoare, plite, cuptoare, mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe ce nu se expediază cu flota interna REYMARKT si se expediază prin intermediul firmelor de curierat sau firmelor de transport colaboratoare (conform AWB, CMR , aviz expediție ), avem rugămintea, ca la recepție, sa inspectați produsul, in prezenta curierului ,delegatului, șoferului.
Datorita faptului ca, suntem entități juridice diferite , nu putem garanta timpii de livrare ai firmelor de curierat sau calitatea serviciilor acestora.
Aveți opțiunea deschidere colet. Acest lucru este evidențiat inclusiv pe ambalajul produsului.
Totodată pe ambalajul produsului aveți evidențiata, prin săgeți, forma de manipulare a acestuia ( sa fie transportat in poziție verticala / mențiune speciala pentru frigidere ,combine frigorifice, frigidere incorporabile ) .
Pe ambalajul produsului aveți evidențiat locul unde se va desface coletul. Daca se constata faptul ca, produsul nu a fost deschis conform mențiunilor indicate pe ambalaj si operațiunile de desfacere colet se realizează diferit fata de cele menționate ducând la deteriorarea produsului ( exemplu - tăierea necorespunzătoare a cartonului cu cater-ul ce duce la zgârierea efectiva a produsului ) ,nu ne facem răspunzători de starea estetica survenita. Iar in cazul refuzului produsului pe aceste motive, costurile tur-retur pentru transport si costurile deteriorării produsului vor fi suportate exclusiv de cumpărător.
Produsul este însoțit de manualul de utilizare, garanție si factura de achiziție. Aceste documente ce țin de produs pot fi trimise si prin posta electronică.
Produsul pleacă de la noi ,conform, testat in vederea obținerii garanției ,conform fotografiilor stocate drept materiale probatorii. Fotografiile sunt dovada reala a modului cum arata produsul in realitate, in faza pregătirii de livrare ( stare conforma cu specificul mărfi ) si cum este expediat.
Pentru a ne asigura ca ajunge la dvs in condiții optime de transport, va rugam , ca in prezenta curierului sa verificați faptul ca acesta a ajuns in condiții optime, ca nu a fost lovit sau avariat ulterior, pe perioada transportului.
Daca nu faceți acest lucru, curierul pleacă si constatați ulterior ca produsul a fost lovit, avariat, deteriorat, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare .
La recepție, daca constatați ca produsul a ajuns cu probleme ( a fost avariat, lovit, deteriorat ) rugam sa specificați problemele constatate, in scris, in documentul de livrare ( AWB, CMR ) si sa-l expediați retur( cu același curier).Daca nu faceți acest lucru, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare sau costurile de returnare care intervin.
Produsul se deschide de către client in prezenta curierului -obligatoriu.
Desfacerea ambalajului nu se permite cu corp contondent ( cuțit, cater ).
Daca produsul se returnează din motive ce țin de schimbarea opțiunii de achiziție ,nu ne facem răspunzători de plata transportului iar costurile de transport tur- retur, revin in sarcina cumpărătorului.
*IMPORTANT!
Plata ramburs se aplica tuturor produselor din categoria : electrocasnice mici de bucătărie, utile pentru casa, haine, bijuterii, sanitare ( baterii ) , masini de spalat vase, masini de spalat rufe,plite, cuptoare,frigidere incorporabile
Plata on-line :Pentru livrarea electrocasnicelor mari, voluminoase precum frigiderele side by side, procesul de plată se va efectua exclusiv online pe platforma REYMARKT sau prin transfer bancar, pe baza facturii proforme emise de noi.
Această măsură a fost adoptată din cauza unor experiențe anterioare cu clienți care nu au fost responsabili cu comenzile. Unii dintre aceștia nu au răspuns livratorilor sau au anulat comenzile deja în tranzit, deși fuseseră informați în prealabil despre livrare. Este esențial să înțelegeți că produsele voluminoase necesită o manipulare și un transport specializat, cu costuri semnificative.
Expedierea produselor din categoria electrocasnice mari se realizează prin flota proprie sau prin serviciu special de transport.
Daca clienții își manifesta dorința expresa ca produsul achiziționat sa fie livrat la o data solicitata de aceștia si nu accepta condițiile si termenele de livrare estimate de compania REYMARKT, exista următoarele opțiuni: :
-posibilitatea ridicării produsului din depozitul REYMARKT ( cu o planificare prealabila acceptata de REYMARKT ), ridicarea se face de către client, pe costurile acestuia ;
-varianta serviciu special Express -contra cost ,in valoare de 999 lei - suma ce reprezintă serviciu expres ,ambalaj special confecționat ( cușca lemn protecție, ambalaj special), asigurare produs ;
- varianta clasica, standard prin serviciu de curierat clasic ,transport gratuit ,ambalaj clasic.
Pentru comenzile refuzate de clienți ,pe motive neîntemeiate( au confirmat comanda dar nu mai răspund reprezentaților firmelor de curierat sau REYMARKT ) aceștia se fac răspunzători de plata transportului tur-retur si vor fi notificați in consecința .
Clientul are obligația de a se asigura ca la data livrării, exista persoane desemnate pentru a recepționa coletul .
Transportul coletelor este asigurat pana la scara imobilului, casei, gratuit.
Daca sunt transportate cu flota REYMARKT si nu vin prin serviciul de curierat, pentru produsele voluminoase, din categoria frigidere side by side, combine frigorifice, clientul are obligația ca la data recepționarii produsului ,sa existe persoane suficiente ca număr pentru manipularea coletului.
POLITICA DE RETUR
In conformitate cu OUG34/2014,
beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la
data la care ați intrat in posesia produsului.
Produsele trebuie returnate in starea in
care au fost prezentate la achiziție, de preferat in ambalajul original si
însoțite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor
sau punerea într-o stare de ne vandabilitate duce la refuzarea returului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face conform legislație, in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării ( de la acceptul efectiv al returului)
Rambursarea contravalorii in termen
de 14 zile calendaristice se aplica doar la produsele clasice/ din stoc si nu
fac obiectul produselor cu precomanda/ customizate .
Produsele expediate prin
intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de
"Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa
verifice conținutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele
returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervam dreptul de a refuza
recepția acestora.
Expedierea produsului ambalat
necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului,
atrage in totalitate răspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic
si funcțional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data
achiziției si va informa clientul cu privire la starea acestora.
Pentru returul efectiv trebuie
respectați următorii pași:
Produsul trebuie sa ajungă la noi,
la fel cum a fost expediat inițial ,conform si nu in ultimul rând, ambalat corespunzător.
Produsul trebuie sa fie returnat in
condiții de siguranța, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita
deteriorarea acestuia la manipulare si / sau transport.
Înainte de a se realiza returul, înainte de a fi predat firmei de curierat cu care expediați produsul, din motive de precauție, pentru siguranța tuturor parților implicate, pentru a evita discuțiile ulterioare inutile, va rugam sa realizați fotografii care sa ateste data si ora realizării (plecării) sau filmuleț video cu produsul înainte de ambalare si ambalat. Toate acestea atesta starea estetica a produsului si pot reprezenta materiale probatorii privitoare la modul cum l-ați trimis retur.( atesta faptul ca, aparatul a nu a suferit deprecieri in perioada cat a fost in posesia dvs).
Daca suferă deprecieri de ordin
estetic cauzate de ambalare necorespunzătoare, daunele constatate se scad din
suma achitata de dvs.
Daca produsele pleacă ambalate
corespunzător dar ajung depreciate estetic, speța se va soluționa conform
deciziei finale date de firma de asigurări.
Pentru acceptul returului,
produsele se inspectează vizual (ca prima operațiune), in prezenta
reprezentantului firmei de curierat cu care ați trimis coletul si
reprezentaților REYMARKT.
După inspecția vizuala, se
realizează inspecția tehnica .
Constatarea problemelor tehnice se va face de echipa tehnica ce a emis garanția, la sediul REYMARKT. In termen de 48 ore de la recepția returului.
Daca se constata ca returul este pe
motive tehnice din vina vânzătorului, costurile de transport sunt suportate de
vânzător.
In acest caz ,prima propunere este
de remediere tehnica sau de înlocuire produs (după caz). Daca se constata ca
problemele tehnice semnalate de client, ca motiv al returului, nu sunt reale si
produsul funcționează ,plata transportului ( tur -retur ) cade in sarcina
cumpărătorului si se scade din suma achitata de acesta.
In conformitate cu Directiva
2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: purtați răspunderea pentru orice
eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificării
conformității, proprietăților si funcționalității produselor se dovedește ca
aceasta devalorizare a fost cauzata de: deschidere colet necorespunzătoare, manipulare necorespunzătoare, exploatare ( in termenul de 14 zile admis) sau retur necorespunzător.
Produse care nu se acceptate la
retur: produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi,
șocuri mecanice sau electrice . Nu se accepta pentru returnare
produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi,
șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc.
In cazul in care nu exista
neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate
mai sus, angajații REYMARKT vor proceda la întocmirea documentelor de retur.
Înregistrarea cererii de retur este obligatorie pe site-ul companiei sau emailul companiei office@reymarkt.ro ( pentru cererea realizata pe email se solicita formular tipizat si nr de înregistrare). Termenul de retur intra in vigoare de la finalizarea inspecției returului( acceptului de retur ) si informarea clientului privitor la acest aspect.
Daca cererea înainta nu prezinta toate elementele solicitate de vânzător in termenele si condițiile contractuale ( câmpurile din secțiunea retur sau ieșire din contract; nu sunt completate corespunzător cu informațiile de baza solicitate ( titular comanda, ID comanda, factura fiscala, motiv retur, cont bancar titular comanda) , ca urmare a neglijentei clientului ( elemente obligatorii pentru a îndeplinii procedura ) ; termenul legal curge doar din momentul îndeplinirii procedurii. Aceste detalii stau in sarcina clientului sa se asigure ca a furnizat toate informațiile necesare îndeplinirii procedurii.
In cat timp va vom restitui suma
aferenta returului?
Plata returului se procesează
conform legislație in vigoare, de la data finalizării inspecției/ acceptării
returului.
După ce vom primi produsul returnat
vom face returul banilor in contul clientului conform legislație in vigoare.
Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectuează numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de către client, pentru a efectua si demonstra legal si cu ușurința restituirea banilor. In cazul returnării unui produs, înapoierea banilor se va face către aceeași persoana menționata pe factura fiscala/contract, prin transfer bancar (ex. Alexandru Popescu a plătit factura produsului returnat; acestei persoane ii va fi restituita suma plătita, intr-un cont bancar personal).Daca titularul comenzii dorește returnarea contravalorii intr-un cont diferit de cel din care s-a efectuat plata, se va completa o declarație in acest sens ( declarație ce va fi pusa la dispoziția clientului de către personalul REYMARKT).
Produsul returnat nu trebuie sa fie
deteriorat, sa nu conțină urme de utilizare, sa fie returnat
de preferat in ambalaj corespunzător cu toate accesoriile si etichetele intacte
si sa aibă asupra sa toate documentele însoțitoare cu care a fost expediat de
compania REYMARKT.
Daca produsul returnat este deteriorat, lovit, avariat, modificat fata de modul cum a plecat, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului acestui produs sau schimbarea acestuia.
Produsul principal trebuie returnat împreună cu toate produsele și accesoriile primite în pachetul inițial, inclusiv produsul cadou, pentru ca returnarea să fie considerată completă și procedura să fie îndeplinită conform termenilor și condițiilor comerciantului. Dacă clientul nu returnează și produsul cadou, acesta nu poate beneficia de returnarea produsului principal sau de restituirea contravalorii acestuia. Este important să respectăm termenii și condițiile de returnare stabilite pentru a evita neînțelegerile și pentru a beneficia de servicii corespunzătoare.
În general, dacă un produs cadou nu este returnat, cererea de returnare sau rezoluțiune a vânzării nu va fi acceptată. Aceasta înseamnă că, pentru a obține o rambursare sau un alt tip de compensare, trebuie să returnați efectiv produsul respectiv.
Este important să respectați termenii și condițiile stabilite pentru returnare pentru a asigura un proces eficient și rapid.
Este recomandat să citiți cu atenție politica de returnare a companiei și să respectați cerințele pentru a evita eventuale întârzieri sau probleme în procesul de returnare.
Toate aceste clauze si condiții
sunt prevăzute in:
– Ordonanța nr. 34/2014 privind
regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru
aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al
contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
Prin excepție, legea stabilește ca, in cazul in care cumpărătorul optează pentru achiziționarea unor produse comandate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate ;fac parte din categoria precomanda ( produse ce nu se încadrează in categoria produselor aflate in stoc),au fost comandate special ; anularea / renunțarea la comanda si implicit ieșirea din contract ,au regim diferit fata de produsele clasice/standard. Termenul de returnare suma încasata nu se supune OUG 34/2014 si este de 60 zile- 120 lucrătoare ( facem referire la produsele din categoria precomanda: culori speciale, precomanda produse cu fronturi sticla, precomanda modele speciale, precomanda Family Hub -in 2 usi si 4 uși ) .Excepția invocata face referire la art 16 litera C in ordanta nr 34/2014.Exceptând liberele legale.
Acest lucru se aplică pentru
a proteja comercianții de pierderile economice care pot apărea din returnarea
sau renunțarea la produse care au fost aduse special ( precomanda); modificate sau personalizate
special.
Persoanele Juridice (asociații, organizații, societăți comerciale etc) nu sunt consumatori si nu beneficiază de perioada de returnare, nu exista drept de retur. Au dreptul doar la schimb de produse. In cazuri speciale, rambursarea contravalorii comenzii se efectuează in termen de minimum 60 zile lucratoare-180 zile lucrătoare de la acceptarea returului sau de la exprimarea scrisa de renunțare la contract. Aceste clauze se aplica si la comenzile efectuate si nelivrate din diferiți factori. Exceptând liberele legale.
În eventualitatea afectării produselor din cauza clientului sau a firmei de curierat, termenul de soluționare și rambursare a banilor va fi de 180 de zile lucrătoare.
In cazuri excepționale ,cazuri in
care nu se aplica OUG34/2014, renunțarea la contract/ ieșirea din contract va
avea ca termen de soluționare ( ramburs plata intre 90-180 zile lucrătoare ).
Aceleași condiții /termene de rambursare bani se aplica si pentru renunțarea / ieșirea din contract ( ca si cele menționate in politica retur) .
Termenul de soluționare poate fi prelungit în următoarele situații: situații excepționale, cazuri de forță majoră sau în cazul produselor deteriorate aflate în curs de lămurire.Conform definiției din Codul Civil, art. 1351, alin. (2): "Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil."
CERERILE de returnare produse sau rezoluțiune contract nu se considera valide daca nu se respecta procedura indicata ad litteram ( nu sunt trimise pe adresa oficiala de email sau pe platforma REYMARKT in secțiunea dedicata. Nu se iau in considerare daca sunt trimise pe alte forme de comunicare ( whatsapp sau messenger) sau telefonic .
GARANTIA
Produsele se
trimit in service doar daca ați completat formularul de mai jos.
Garanția produselor nu este transmisibila.
REYMARKT OUTLET are obligație contractuala doar fata de titularul facturii de achiziție.
Acordam atenție nelămuririlor, întrebărilor tale si
încercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce privește procesarea solicitărilor pe
care le primim.
Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu
documentele (garanție, factura, etc.) ne poți scrie aici.
Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se accepta doar scris, pe adresa oficiala: office@reymarkt.ro
In cazul in care cumpărătorul își exercită dreptul de
retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita
necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a
acestora, cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a
valorii bunurilor.
Orice diminuare a valorii bunurilor rezultata din
manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii,
calităților și funcționării bunurilor este in responsabilitatea cumpărătorului.
Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat, vânzătorul va retine o
suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului in proporție de 5%-50%
din valoarea inițiala a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va
fi comunicata către cumpărător la recepționarea bunurilor returnate.
In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de
către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urma va
informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt si va returna in contul
cumpărătorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, termenul curgand de la data la care vânzătorul a luat la cunoștința acest fapt sau
de la data la care cumpărătorul si-a exprimat in mod expres intenția de
reziliere a contractului.
CONFIDENTIALITATE
REYMARKT OUTLET SRL va păstra confidențialitatea
informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor
furnizate se va putea face doar in condițiile menționate in prezentul document.
Nicio declarație publica, promovare, comunicat de
presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parți nu va fi făcută de
cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil
scris al vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin
intermediul acestui site, oferiți vânzătorului acces nerestricționat si
irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica,
transmite si distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea,
de acord ca vânzătorul sa poată utiliza liber, in interes propriu, aceste
informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis
prin intermediul Site-ului. REYMARKT OUTLET SRL nu va constitui subiect de
obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, daca
legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul
site-ului www.reymarkt.ro includ
T.V.A. conform legislației in vigoare.
Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt
specificate in fiecare comanda. Vânzătorul va emite către cumpărător o factura
pentru bunurile si serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind sa
furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația
in vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura
aferenta comenzii ce conține bunuri si/sau servicii vândute de REYMARKT OUTLET
SRL, exclusiv in format electronic, prin adăugarea facturii in contul
cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de
cumpărător in contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente
comenzii, cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori
este cazul datele din contul sau si de a accesa informațiile si documentele
aferente fiecărei comenzi, existente in cont.
Produsele firmei REYMARKT OUTLET sunt conforme cu
standardele de calitate în vigoare si sunt livrate consumatorului bunuri care
îndeplinesc cerinţele subiective și obiective de conformitate prevăzute de OUG
nr. 140/2021.
Garanția se aplică pe baza documentului de achiziție
și al certificatului de garanție comercială completate de vânzător la data
achiziționării produsului de către consumator
S-a predat aparatul în perfectă stare de funcționare
tehnică (testat) si estetică (conform poze prezentate la achiziție si acceptate
de consumator înainte de livrare).
ATENTIE!
Reparațiile efectuate de către persoane/firme
neautorizate de către SC REYMARKT OUTLET SRL asupra produsului, pot
produce defecțiuni iremediabile și conduc în mod automat la pierderea garanției
produsului. Pentru a evita aceste situații, efectuarea oricăror reparații/
intervenții/ verificări se va face numai de către REYMARKT OUTLET SRL sau cu
acceptul/ acordul scris al acesteia.
Acolo unde este cazul (plite sau cuptoare electrice
incorporabile) conectarea la rețeaua electrică se va face de către electricieni
autorizați.
CONDITII DE
GARANTIE :
Drepturile
consumatorului sunt conforme cu prevederile OUG nr. 140/2021 si
respecta prevederile OG nr. 21/1992 cu completările și modificările ulterioare,
republicata, precum si cu modificările introduse de OUG nr. 174/2008. Aceste
drepturi nu sunt afectate prin garanția oferită.
OUG nr. 140/2021 stabilește cadrul legal cu privire la
contractele de vânzare încheiate între vânzător şi consumator, în special norme
privind conformitatea bunurilor, măsurile corective în caz de
neconformitate, modalitățile de punere în aplicare a respectivelor măsuri
corective, precum şi garanțiile comerciale.
Garanția se aplică și conținutului digital sau
serviciilor digitale care sunt încorporate în bunuri sau interconectate cu
acestea şi care sunt furnizate împreună cu bunurile care fac obiectul
contractului de vânzare, indiferent dacă conținutul digital sau serviciul
digital respectiv este furnizat de către vânzător sau de către un terţ.
Produsul beneficiaza de o
garantie comerciala de 24 luni (garanție de magazin, suport tehnic) de la data
vânzării produsului către consumatorul persoană fizică. În perioada de
garanție, cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la repararea produsului și
înlocuirea pieselor sau subansamblelor defecte din vina producătorului.
În cazul persoanelor juridice, garanția comercială ( garantia de magazin) este de 12 luni.
În cazul
lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca
măsură reparatorie, în primul rând, repararea produsului sau, în situația când
aceasta nu este posibilă, înlocuirea acestuia, în fiecare caz fără plată (dacă
s-a constat că este din vina vânzătorului), exceptând situația în care
solicitarea este imposibilă sau disproporționată.
Repararea sau înlocuirea produsului
va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun
acord între vânzător și consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăși
15 zile lucrătoare de la data la care consumatorul a adus la cunoștința
vânzătorului, lipsa de conformitate a produsului .
Termenul de remediere se consideră
15 zile de la momentul intrării pana la momentul ieșirii din service .
În cadrul termenului de garanție,
producătorul: repară, înlocuiește, reduce prețul sau restituie contravaloarea
produsului, în această ordine, după caz, în conformitate cu prevederile legale.
Înlocuirea, în interiorul
termenului de garanție, a produselor a căror reparație nu mai este posibilă,
din motive tehnice, se va face cu aprobarea Departamentului Tehnic REYMARKT
OUTLET, pe baza unei constatări scrise, întocmită de către tehnicianul REYMARKT
OUTLET.
Garanția nu se aplică asupra
accesoriilor, consumabilelor, precum și asupra subansamblurilor casabile ce
intră în componența produsului achiziționat (geamuri, garnituri, rafturi de
sticla sau plastic, mânere, butoane de plastic, perii, furtune etc) și care se
pot deteriora printr-o utilizare sau întreținere necorespunzătoare .
Deteriorările de genul
zgârieturilor (desprinderi mecanice ale emailului sau vopselei), deformărilor
sau rupturilor elementelor demontabile sau nedemontabile ce nu au fost aduse la
cunoștința vânzătorului în momentul achiziției produsului, nu fac obiectul
garanției. De asemenea, lipsa accesoriilor ce nu a fost adusă la cunoștința
vânzătorului în momentul achiziționării, nu fac obiectul garanției.
PIERDEREA
GARANTIEI:
Produsul achiziționat pierde
garanția în momentul constatării oricăreia dintre situațiile de mai jos :
Neprezentarea, în momentul
solicitării unei măsuri reparatorii, a documentelor ce dovedesc garanția
produsului, respectiv certificatul de garanție completat și factura/chitanța
(în original) cu care a fost achiziționat produsul;
Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de manipulare, instalare, montare, utilizare și întreținere, normelor de igiena.
Nerespectarea
parametrilor de alimentare (tensiunea electrică, presiune gaz, presiune apa,
temperatura mediului ambiant, umiditate );
Utilizarea produsului în condiții neadecvate (tensiunea de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, conectare defectuoasă, șocuri electrice etc), utilizarea produsului în condiții de mediu necorespunzător (acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate ).
Utilizarea
produsului în spații cu praf excesiv, temperaturii extreme, umiditate excesivă;
La
constatarea, de către tehnicianul REYMARKT OUTLET, că defectul reclamat este în
exclusivitate produs din vina cumpărătorului;
În situația în care asupra
produsului, aflat în garanție, se acționează în vederea reparării, de către
persoane neautorizate, din afara rețelei de service REYMARKT OUTLET SRL;
În cazul utilizării produsului, în
alt regim de folosire decât cel casnic, pentru care a fost proiectat și
realizat;
Produsele care nu sunt acceptate la garanție sunt produsele cu grad avansat de deteriorare (lovituri, deformări grave, care pot afecta buna funcționare);
Produsele care nu sunt acceptate la garanție sunt produsele care prezinta urme de igienă precara, murdărie si care au fost folosite în mod necorespunzător. Este important să respectați instrucțiunile de utilizare și întreținere ale produsului pentru a menține igiena optimă și pentru a beneficia de garanție în cazul unor eventuale defecțiuni sau probleme.
În cazul modificării produsului de
către persoane necalificate/neautorizate de către REYMARKT OUTLET SRL;
În situația schimbării neautorizate
a stării originale a produsului, stocării sau instalării în condiții improprii
de mediu, expunerii la substanțe chimice, corozive, umiditate, intemperii sau
dăunători (șoareci, șobolani, gândaci de bucătărie);
Deteriorări
termice, mecanice și plastice ale produsului datorate incendiilor,
accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a
oricăror altor factori, independent de producător/vânzător .
Schimbarea stării originale a produsului prin intervenții software/hardware ce au rezultat alterarea, schimbarea, adaptarea sau amendarea acesteia, altele decât cele făcute/ recomandate de REYMARKT OUTLET.
Reparațiile efectuate de către
REYMARKT OUTLET SRL pentru remedierea daunelor sau defectelor apărute ca urmare
a motivelor de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru
manoperă, transport și piese de schimb, agreate, în prealabil, cu consumatorul.
În cazul în care, produsul
achiziționat, are probleme tehnice și se solicită intervenția, utilizarea
garanției, politica internă a companiei, prevede realizarea următorilor pași:
Diagnoza
tehnica pentru problema semnalată:
Remedierea se realizează prin trimiterea produsului la sediul REYMARKT OUTLET SRL
Departamentul tehnic va pune la dispoziția clientului un proces verbal de constatare, înregistrare video cu diagnoza tehnică efectuată (pentru certificare).
Dacă se constată faptul că,
problema semnalată a fost reală, produsul a avut, cu adevărat probleme,
costurile de transport și costurile pieselor înlocuite, sunt suportate de
companie.
În cazul în
care se constată faptul că, problema semnalată nu este reală, produsul nu are
probleme, costurile de transport tur-retur, revin în sarcina clientului.
În cazul în care se constată faptul că, problema semnalată este cauzată de motivele semnalate mai sus (în categoria pierderea garanției), remedierea daunelor sau defectelor apărute vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru manoperă, transport și piese de schimb, agreate, în prealabil, cu consumatorul.
Garanția comerciala oferita de către Companie, respecta intru totul prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 140 din 28.12.2021 si se aplica contractelor încheiate după data de 1 ianuarie 2022.
In cazul in care se constata ca produsul își pierde garanția ca urmare a celor expuse mai sus iar consumatorul informat fiind oficial de viciile aduse produsului refuza ridicarea produsului/ recepția produsului /livrarea produsului; compania REYMARKT OUTLET isi rezerva dreptul de a depozita cu titlu gratuit produsul, in depozitul companiei situat in localitatea Poarta Alba, Calea Ovidiu 1 C, pe o perioada de 15 zile de la data informării clientului de a ridica bunul pe cheltuiala acestuia. După aceasta data , ne rezervam dreptul de a percepe costuri de depozitare/ manipulare in cuantum de 30 lei/zi TVA inclus ce vor fi facturate clientului din momentul expirării termenul de gratie.
Produsele ce au pierdut garanția pot fi aduse la conformitate contra cost prin informare prealabila in baza unui deviz tehnic.
TERMENI SI CONDITII GENERALE PENTRU ECHIPAMENTELE
AFLATE IN POSTGARANTIE
In baza prevederilor art. 4 din OUG nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu
profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte
normative, va informam următoarele:
Articolul 1. Obiectul contractului
1.1. Obiectul Contractului consta in
diagnosticarea si in măsura in care este posibil repararea de către Prestator,
la cererea si cu acordul exprimat scris sau verbal al Clientului, a
echipamentului electronic menționat in fisa de service, aflat in perioada de
post garanție (denumite in continuare “Echipament”).
Articolul 2. Durata contractului
2.1. Termenii si condițiile generale intra in
vigoare de la data când produsul iese de sub incidenta garanției comerciale (la
sfârșitul perioadei de garanție standard oferita de producător sau in urma
anularii garanției comerciale) pe o perioada nedeterminata de timp.
2.2. In situația in care produsul va fi remediat
la centrul REYMARKT , localitatea Poarta Alba, Calea Ovidiu nr 1C, jud
Constanta clientul va fi informat de termenul remedierii in urma diagnosticării
produsului.
Articolul 3. Drepturile si obligațiile parților
contractante
3.1. Prestatorul:
a) Se obliga sa diagnosticheze
Echipamentul;
b) Se obliga sa repare Echipamentul
in cazul in care acesta a fost declarat reparabil in urma diagnosticării si
numai cu acordul expres al proprietarului Echipamentului, corespunzător
cu prețul comunicat al reparației;
c) Se obliga sa livreze
proprietarului Echipamentului piesa defecta înlocuita numai la solicitarea
expresa a acestuia făcută înainte de finalizarea reparației, in măsura in care
acest lucru este posibil;
d) Se obliga sa furnizeze
proprietarului Echipamentului informații privind intervenția efectuata asupra
Echipamentului;
e) Nu răspunde pentru pierderea
informațiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de client
in urma acestor pierderi, obligația Prestatorului fiind numai de a repara
echipamentul;
f) Se obliga sa deblocheze
echipamente care au fost protejate prin parole de către client numai
contracost si numai daca acest lucru este posibil;
g) Se obliga sa
soluționeze orice situații considerate drept abateri de la
condițiile legale sau contractuale ce fac obiectul prezentului contract.
Orice reclamatie poate fi formulata pe adresa office@reymarkt.ro ,
clientul urmand sa fie contactat de catre un reprezentant al Prestatorului in
vederea documentarii cazului si solutionarii pe cale amiabila, in termenul
legal de 30 de zile.
3.2. Clientul:
a) Se obliga sa furnizeze
Prestatorului toate informațiile necesare si relevante legate de starea
Echipamentului si manifestarea defectului reclamat;
b) Se obliga sa utilizeze
Echipamentul in limitele si in condițiile specificate de către producătorul
Echipamentului;
c) Se obliga sa plătească taxa de
diagnosticare către Prestator;
d) Se obliga sa transmită
Prestatorului acordul sau refuzul, verbal sau scris, pentru repararea
echipamentului;
e) Se obliga sa achite contravaloarea
remedierii echipamentului, precum si a tuturor taxelor imediat ce Prestatorul
l-a anunțat ca produsul a fost reparat;
f) Se obliga sa achite
contravaloarea serviciilor prestate si facturate de Prestator; in caz contrar,
Beneficiarul este de drept in întârziere, datorând Prestatorului penalități de
întârziere in cuantum de 0,5% pe zi de întârziere calculate la valoarea
facturii scadente si neachitate.
g) Clientul are dreptul sa verifice integritatea
produsului la primirea acestuia, la sediul Beneficiarului sau in cazul
trimiterii prin curier, la primirea acestuia de la reprezentantul firmei de
curierat obligându-se totodată la plata taxelor de transport
Articolul 4. Prețul si condițiile de plata
4.1. Clientul va plăti Prestatorului, taxa de
diagnosticare. Daca intervenția este posibila, iar Clientul a comunicat
scris sau verbal acordul pentru reparare la prețul indicat va achita
contravaloarea costurilor remedierii echipamentului.
4.2. Daca clientul nu dorește repararea
echipamentului de către Prestator va achita taxa de diagnosticare si
taxa de transport de la sediul Prestatorului la adresa Beneficiarului.
4.3. Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in
vederea reparării) a stării unui echipament este intre 150 lei, in funcție
de complexitatea produsului.
4.3. Clientul poate efectua plata facturii prin
virament bancar in contul prestatorului indicat mai sus sau in numerar sau cu
cardul la recepția acestuia.
4.4. Prețul de remediere al echipamentului este
format din contravaloare piese de schimb si manopera, transport echipament tur-
retur .
Articolul 5. Garantie
5.1. Prestatorul asigura o garantie de 3 (luni)
pentru piesa inlocuita cat si pentru manopera aferenta.
5.2. Prestatorul nu va factura manopera in cazul in
care in perioada de garantie, Echipamentul revine la Beneficiar reclamand
defect/neconformitate a piesei inlocuite;
5.3. Prestatorul nu va acorda garantie si
manopera gratuita in cazul in care Beneficiarul reclama la acelasi Echipament
acelasi defect, insa, in urma diagnosticarii, rezulta ca Echipamentul prezinta
defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai
facut obiectul reparatiei/inlocuirii.
5.4. Conditiile garantiei sunt valabile cu
respectarea instructiunilor din manualul de utilizare.
5.5. In cazul in care se va constata, in
conditiile legii, culpa exclusiva a Prestatorului, acesta va despagubi pe
Beneficiar pentru toate prejudiciile patrimoniale sau nepatrimoniale cauzate de
neindeplinirea sau indeplinirea in mod necorespunzator de catre Prestator, dar
fara a depasi valoarea prestatiei efectuata de Prestator conform prezentului
contract.
Articolul 6. Dispozitii finale
6.1. Conditiile raman valabile pentru orice
interventie a produsului pe toata durata contractului.
Contractul va inceta de plin drept, fara interventia
instantei si fara alte formalitati prealabile in urmatoarele cazuri:
a) prin acordul scris al partilor
contractante;
b) la terminarea perioadei de
garantie oferite pentru interventia care face obiectul prezentului contract
c) la cererea oricareia dintre cele
doua parti, prin reziliere de plin drept, in cazul in care cealalta parte,
aflata in culpa, incalca una sau mai multe dintre obligatiile asumate prin
prezentul contract si nu remediaza incalcarea in temen de 15 (cincisprezece)
zile de la data primirii notificarii de remediere. In acest caz rezilierea
opereaza in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii de catre partea in
culpa a notificarii de reziliere.
6.2. Incetarea prezentului contract nu va avea nici un
efect asupra obligatiilor deja nascute sau scadente intre parti.
TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la
livrare, după efectuarea plații din partea cumpărătorului in locația indicata
in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de
transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in
cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).
RASPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de
orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca
rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale
conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si
serviciilor după livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea contului, utilizatorul/
cumpărătorul își asuma răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor
de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesării contului, si, in
măsura permisa de legislația in vigoare, este responsabil de activitatea
derulata prin intermediul contului sau.
Prin crearea contului si/sau utilizarea conținutului
si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul accepta in
mod expres si fără echivoc Termenii si Condițiile Site-ului in ultima versiune
actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data creării
Contului si/sau utilizării conținutului si/sau la data plasării Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și
modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice
modificări ale modului si condițiilor de functionare a Site-ului sau orice
modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor /
Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afișării in Site. În
cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a
Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic
conținutul acestui Document.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul
Document.
FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Vezi Politica
de Cookies, care face parte din prezentul document.
FORTA MAJORA
Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru
neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la
termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui
eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara
controlului parților si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data
producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea
dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului
fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane.
Eventualele litigii apărute intre vânzător si utilizatori / cumpărători se vor
rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila,
litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din
Municipiul Constanta.